Jaunumi

08. 03. 2019.

"Maxima Latvija" sveic divmiljono bezkontakta norēķinu lietotāju

Šonedēļ  veikalā “Maxima XXX” Grostonas ielā 1 svinīgi tika sveikts klients, kas veicis  divu miljono bezkontakta norēķinu maksājumu 2019. gadā.

Par divmiljono pircēju kļuva Ilze Roze ar dēlu, kura iepirkās “Maxima” veikalā un pašapkalpošanās kasē norēķinājās ar bezkontakta karti: “Esam ļoti priecīgi! Man, kā mammai, kurai vienmēr ir pilnas rokas, iepērkoties ir svarīgi, lai tas būtu pēc iespējas ērtāk un aizņemtu mazāk laika, tāpēc izmantoju bezkontakta karti. Iepērkamies gandrīz katru dienu, jo vienmēr gatavojam ko jaunu un “Maxima” mums ir pa ceļam.”

“Regulāri domājam par to, kā uzlabot pircēju iepirkšanās pieredzi, tāpēc priecē, ka “Maxima” veikalos pieejamās inovatīvās tehnoloģijas norēķinu veikšanā izvēlas arvien vairāk cilvēki. 2019.gadā vidēji katru mēnesi veikalos “Maxima” ar bezkontakta kartēm norēķinās ap 1 miljons pircēju mēnesī – tas ir aptuveni 4 reizes vairāk nekā identiskā periodā pērn,” uzsver Mārtiņš Smilga, “Maxima Latvija” IT departamenta direktors.

“Esam priecīgi, ka Mastercard un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas “Piik un gatavs” laiks sakritis ar divmiljono bezkontakta maksājumu “Maxima” tirdzniecības tīklā. Bezkontakta karšu un norēķinu vietu skaits arvien pieaug. Šis ērtais, ātrais un drošais norēķinu veids kļuvis par jauno norēķinu normu Latvijā, un kampaņas ietvaros veiktā pētījuma dati rāda, ka Latvijas iedzīvotāji ir atvērti jaunajām tehnoloģijām, pārsniedzot vidējos rādītājus Eiropā. Aicinām tirgotājus novērtēt bezkontakta kartes sniegtās priekšrocības un atgādināt pircējiem pirms pirkuma par šo norēķinu iespēju. Bezkontakta karte ir atbilde, kā padarīt iepirkšanos ātrāku un ērtāku,” Kristīne Mennika, Finanšu nozares asociācijas stratēģiskās komunikācijas vadītāja.